Ronne ile Sassnitz feribot ücretlerini canli olarak dogrudan feribot firmalarinin rezervasyon sistemlerinden aliyoruz ve seyahatiniz için en iyi firsati elde etmenizi saglamak için tüm seçenekleri karsilastiriyoruz. Almanya için bir feribot bileti almak daha kolay olamaz!
Almanya için fiyat alma veya rezervasyon yapmak daha kolay olamaz. Tüm yapmaniz gereken soldaki menülerden Ronne ile Sassnitz seçimini yapmak, yolcu sayisini belirlemek ve arama dügmesine tiklamak!Gösterilen fiyatlar müşterilerimiz tarafından ödenen ortalama tek yön bilet fiyatları temsil eder. Ronne Sassnitz Güzergahı üzerinde en yaygın rezervasyon bir araba ve 2 yolcu olduğunu.
Ronne, Baltık Denizinde Bornholm adasında bir beldedir.
8-900 yıl önce gemiler Ronne’nin kuzeyinde ve güneyindeki denizde bulunan iki resif arasına görece güvenli bir şekilde demirleyebiliyorlardı. Burada liman ve belde hızlı bir şekilde büyüdü. Limanın en eski bölümü St. Nicolai Kilisesinin hemen alt tarafında huzur dolu Sdr. Badehavn’dır. 13. yüzyılda sahilin üzerindeki tepede bir yaz şapeli inşa edilmiştir. Bir taşra beldesi olarak Ronne en az 675 yaşında ve günümüzde ticaret ve yönetim merkezi konumunda ayrıca hastanesiyle, acil servisiyle, polis merkeziyle, mahkemesiyle, üst orta eğitim kurumuyla, teknik ve mesleki okullarla kamu hizmetinin de merkezidir.
Ronne’de balık endüstrisi ve kendi alanlarında dünya pazarında liderler arasında olan çeşitli diğer endüstriyel girişimler de bulunmaktadır.
Sassnitz, Almanya, Batı Pomeranya’da Mecklenburg eyaletinde Rügen adası, Jasamund yarımadasında bir beldedir. Yazar Fontane Effie Briest romanında “Rügen’i ziyaret etmek, Sassnitz’i ziyaret etmektir” diyor. Aslında Sassnitz Tügen adasındaki ilk kıyı tatil beldesidir. Şehir Avrupa’nın en uzunu olan 1,444 km’lik liman duvarına sahiptir. Bu duvar, yolcu gemilerinin, sürat teknelerinin ve küçük balıkçı filolarının demirlediği limana bir kalıcılık havası katıyor. Şehir, Jasmund Milli Parkını ve kartpostallık bembeyaz kıyı şeridi, Koenigsstuhl ile komşudur. Düzenli işleyen feribotların yanısıra normal yük ve dökme yük taşıyanların sayısı da geçtiğimiz yıllarda sürekli artmaktadır. Bu durum büyük oranda limandaki, derin sular, nehir yolculuğunun olmaması, römorkör veya kılavuz kaptanlık ücretlerinin olmaması gibi denizcilikle ilgili avantajlı koşullara atfedilebilir. Bunu da geliştirerek limana, en yüksek etkililiğin sağlanmasını garanti eden en modern nakliye aracı alınmıştır.